Rukotvorine

децембар 26, 2010

Crno, belo i šareno

Filed under: Heklanje - Crochet,Šivenje — Milana @ 3:09 pm
Tags: , , , , , , , , , , ,

Nije me bilo, ali svo vreme radim, radim…

Crni komplet, beretka (Bejeweled Beret) i šal za mene…

Beli komplet, kapa i šal sa istom mustrom za mamu…

Šareni komplet – šeširić i „ripple“ šal, za jednu trogodišnju damu, poklon za Novu Godinu

Instrukcije za Ripple, možete naći kod Terese, s tim što sam ja radila „back loop“, po instrukcijama Škrabalice

Šarena futrola za novi telefon dame iz prethodnog posta (tunisko heklanje)…

… koja mi je poklonila svoje prve ručno rađene papuče.

To nije sve što se tiče šarenila… Započet je i jedan džemperak.

6 коментара »

  1. Bas si bila vredna, nema sta.
    Moj favorit je definitivno crni sal!

    Коментар од Visnja — децембар 26, 2010 @ 5:06 pm | Одговор

  2. Oprošteno ti je, ali nemoj da se ponovi 🙂 Prelepi radovi!

    Коментар од heklica — децембар 27, 2010 @ 2:03 am | Одговор

  3. vredna, vredna, nema sta 🙂

    jako ti je lepo ispala ova futrola za mobilni telefon !

    Коментар од magrit — децембар 27, 2010 @ 10:07 am | Одговор

  4. Najviše mi se dopada crno bela kapa i tuniski bod, šareno. Baš sam se zabrinula za tebe. Šta ima, piši mi e mail! Cmokić svima! 🙂

    Коментар од dudaelixir — децембар 28, 2010 @ 6:37 pm | Одговор

  5. uvek me oduševe tvoje kape i šeširi, stvarno su predivni. toliko da se usudim probati nešto slično i sama da napravim. moje oduševljenje je za beli komplet 🙂

    Коментар од Nada — децембар 29, 2010 @ 1:00 am | Одговор

  6. crni komplet je moj favorit, a papuče su genijalne.
    ako ikad naulim da heklam i pletem napraviću sebi kapu i zakačiti je kod tebe na blog :):)

    Коментар од dollybel — јануар 9, 2011 @ 2:22 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

