Rukotvorine

јул 22, 2010

Posle duuuugo vremena…

Filed under: Heklanje - Crochet — Milana @ 8:29 pm
Tags: , ,

Zahvaljujući nedavnom skupu preko Ravelry-a, o kome je pisala Magrit, posle dugo vremena, počela sam ponovo da radim. Privatne okolnosti još uvek mi ne dozvoljavaju da se "bacim na vunicu", ali to će biti uskoro. Hvala svima koji su me opominjali, oni će se sigurno prepoznati, a verujte da je bilo opravdano odsustvo 😉 Za to vreme sakupila sam puno inspiracije i ideja. Za sada futrola za telefon, koja je nastala sutradan posle divnog skupa u Novom Sadu 🙂 Inače ova preslatka kravica privezak je poklon od Magrit. 🙂

=-=-=-=-=
Powered by Blogilo

22 коментара »

  1. Drago mi je da si se vratila.
    Futrola je prava letnja,sarena.Divne boje.

    Коментар од Visnja — јул 23, 2010 @ 9:05 am | Одговор

  2. Woooooow, kakvo divno jutro, kad mogu da vidim ovaj post 🙂
    Odlicno, odlicno, zadovoljna sam 🙂 🙂

    Коментар од magrit — јул 23, 2010 @ 10:08 am | Одговор

  3. Drago mi je da si se vratila :DDDDDDD
    ❤ Jolanda ❤

    Коментар од Jolanda — јул 23, 2010 @ 11:38 am | Одговор

  4. Konačno! Drago mi je što si se vratila. Sa nestrpljenjem čekam da realizuješ sve ideje 🙂

    Коментар од Danijela — јул 23, 2010 @ 12:28 pm | Одговор

    • I ja takođe. Puna mi je glava. Treba sve preneti na konac. 🙂

      Коментар од Milana — јул 25, 2010 @ 12:42 pm | Одговор

  5. `Ocu i jaaaa `vaku futrolu! 🙂

    Коментар од zelenavrata — јул 23, 2010 @ 7:07 pm | Одговор

  6. Prelepa je, vesele boje, mladalačka…Prava za nas ozbiljne, da malo razvedrimo svoj look.
    jedva čekam da vidim i nove radove.

    Коментар од Nena3110 — август 1, 2010 @ 9:48 pm | Одговор

  7. Juhuuuuuu, radujem se da si ponovo tu :))) Čekam nove radove 🙂

    Коментар од misha — август 2, 2010 @ 10:06 am | Одговор

  8. Milanice, ja svratila da te OPOMENEM, kad ono post konačno, posle skoro godinu dana! Divnu si futrolu napravila, svaka čast! Poljubi te tetka! 🙂

    Коментар од dudaelixir — август 9, 2010 @ 6:43 pm | Одговор

    • Dudo, hvala, futrola je nastala za jedan dan, da me želja mine, posle ovog skupa nisam mogla da odolim. Trebalo bi krajem meseca da me zovu da polažem ispite, posle toga odlazim na odmor (jedva čekaaaam), naravno nosim konce i pribor, sve živo što sam započela, pa će biti radova. Do tada slabo i posećujem blogove, oduzima mi puno vremena, nadam se da se niko ne ljuti. Nadoknadiću, obećavam. 🙂
      KISS :-*

      Коментар од Milana — август 9, 2010 @ 6:52 pm | Одговор

  9. Svrati kod mene na blog, ima razloga, molim te! Zaslužila si i ti i tvoja porodica! Poljubac! 😉

    Коментар од dudaelixir — август 9, 2010 @ 7:21 pm | Одговор

  10. Zahvaljujći Dudi vidim da si se ponovo aktivirala, baš mi je drago!

    Коментар од bensedin art — август 10, 2010 @ 9:27 am | Одговор

  11. Bensedinko, nisam ja „kriva“ za njen „povratak“, sama je odlučila, ovom malom futrolom da se vrati. I drago mi je zbog toga. Ljubi je tetka! 🙂

    Коментар од dudaelixir — август 13, 2010 @ 3:55 pm | Одговор

  12. konačno, bona 😉

    Коментар од dollybel — август 13, 2010 @ 6:36 pm | Одговор

  13. Futrolica je super!

    Коментар од Ivana — август 29, 2010 @ 12:22 pm | Одговор

  14. A kada će izveštaj sa letovanja? 😉

    Коментар од dudaelixir — септембар 17, 2010 @ 9:58 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

