Rukotvorine

јун 17, 2009

Stara knjiga

Filed under: Knjige — Milana @ 2:33 pm
Tags:

Znate li za Limundo? Pre neki dan pronašla sam divnu knjigu tamo. Jednu od onih kakve se danas ne mogu kupiti. Pogotovo ne za male pare. O ručnim radovima, naravno. Kako niko drugi nije bio zainteresovan za tu licitaciju, dobih je ja po početnoj ceni. Juče mi stigla, a prodavala je jedna ljubazna baka. Oduševila sam se koliko je očuvana, obzirom da je kupljena baš kada sam ja rođena. Na preko 300 strana obuhvaćemo je pletenje, heklanje, vezenje, čvoričanje, šivenje i još mnoštvo kreativnih saveta, a uz nju sam dobila i listove sa svim uzorcima i krojnim tabacima. Čak je i račun iz ‘79. tamo, kupljena tada za 700 dinara, na 6 rata. Ja oduševljena. Batting Eyelashes Potrudiću se u budućim postovima da vam pokažem ponešto od sadržaja knjige.

SAMSUNG DIGIMAX A403

SAMSUNG DIGIMAX A403

30 коментара »

  1. Super je to sto si uspela da je nabavis. Sigurno ces biti zadovoljna. Vec to na strani koju si nam prikazala je lepo i uvek je aktuelno, kao i danas! 🙂

    Коментар од dudaelixir — јун 18, 2009 @ 12:07 am | Одговор

  2. Hvala ti na linku, nisam znala za Limundo. A kako se plaća? Pouzećem?

    Коментар од misha — јун 18, 2009 @ 7:42 am | Одговор

    • Plaćanje je dogovor između kupca i prodavca. Ako pobediš na aukciji, dogovoriš se sa prodavcem kako ti odgovara.

      Коментар од Milana — јун 18, 2009 @ 11:29 am | Одговор

  3. Pre nekoliko godina sam je kupila na Sajmu knjiga u Beogradu, ali na žalost bez dodatka. Ima divnih ideja, jako sam zadovoljna!

    Коментар од bensedin art — јун 18, 2009 @ 10:04 am | Одговор

    • Ako je ista knjiga, čudi me da nema dodatke. Ja sam dobila upakovano sve u original fasciklu. Pa još čuvano 30 godina.

      Коментар од Milana — јун 18, 2009 @ 11:32 am | Одговор

  4. Sjajno, bas mi je drago da i ti imas sad ovu knjigu 🙂
    Meni je prelepa, bez obzira sto je proslo toliko godina. Odusevljava me kako je sve lepo opisano, uzmes ovako, pa polako ovo, pa ono i napravis ….. prosto svako bi dobio volju 🙂

    Коментар од magrit — јун 18, 2009 @ 5:52 pm | Одговор

  5. A ta godina, 1979. je divna godina jer sam u njoj rodila svoje prvo dete. Meni srecna! I imala radnog staza 7 godina, svojih godina 26.:)

    Коментар од dudaelixir — јун 18, 2009 @ 11:59 pm | Одговор

    • Dudo, lepo je setiti se ’79. I moja mama je rodila prvo dete. 🙂

      Коментар од Milana — јун 19, 2009 @ 12:09 am | Одговор

  6. Zaboravila sam da ti napišem. Postoji i drugi tom, pod naslovom Ručni radovi 2, objavljen 1980. godine. Ja imam oba, ali samo ovaj drugi mi je kompletan, sa dodacima.

    Коментар од misha — јун 19, 2009 @ 7:06 am | Одговор

  7. Milana draga ja imam dvije lijeve ruke i nimalo kreativnosti za ručne radove.
    Knjige volim i čuvam i baš taj račun – otplata na 6 rata me oduševio. Eto, takav odnos prema knjizi je fascinantan.

    Коментар од dollybel — јун 19, 2009 @ 11:03 am | Одговор

  8. Danas prolazim Mileticevom ulicom i kod broja 33 vidim oglas: organizujemo kurseve tkanja, heklanja, i keramike. Udjem da pitam za keramiku, jer se njom bavila moja cerka, pa rekoh mozda da ovog leta provede neko vreme zanimajuci se. Ali, na zalost, ne mogu da oforme grupe ni iz jedne oblasti. Inace, ima divnih tkanih radova, bizuterije, rucno pravljene i sve ostalog. Pogledaj Milana, ako navracas!

    Коментар од dudaelixir — јун 19, 2009 @ 10:10 pm | Одговор

    • Bila danas. Ali nisam bila u centru. Nema zainteresovanih. Ništa čudno… 😦

      Коментар од Milana — јун 20, 2009 @ 12:51 am | Одговор

  9. Ваууу…и још на ћирлици ! А неки би да је малтене забране и скроз баце у заборав. А ко би нам онда преводио без сумње најбоља и култна дела из неких плоднијих и креативнијих времена и која су баш „случајно“ исписана ћирилицом.

    Коментар од Соларић — јун 20, 2009 @ 5:56 pm | Одговор

    • Da, na žalost, ćirilica postaje prava retkost. Ne damo ćirilicu! (Da ne kažem ćerilicu :))

      Коментар од Milana — јун 20, 2009 @ 6:08 pm | Одговор

  10. Ne damo ćirilicu! (Da ne kažem ćerilicu 🙂 )

    „Ћерилица“ – одлична досетка. Без претеривања. Честитам !

    Коментар од Соларић — јун 20, 2009 @ 7:32 pm | Одговор

  11. ако је тако онда аЛал вера за лалински и песничке душе… значи није случајно што сам блог „брендирао“ једним лалинским стихом од Стерије 🙂

    Коментар од Соларић — јун 20, 2009 @ 9:17 pm | Одговор

  12. Imam ovu knjižicu! Fantastična je!

    Коментар од Škrabalica — јун 27, 2009 @ 5:08 pm | Одговор

  13. Knjiga je super! Ja sam je dobila od svoje bake, ostavila poruku unutra da mi je daju kad ona umre :(. Sada ima pocasno mesto u mojoj kolekciji casopisa za heklanje.
    Pozdrav,
    Tanja

    Коментар од Tatjana — децембар 12, 2009 @ 4:32 pm | Одговор

    • O mašini imaš post, tamo sam ostavila link do sajta gde sam je kupila i ostale podatke.

      Коментар од Milana — август 31, 2010 @ 9:38 pm | Одговор

  14. ii, upravo citam komentare…:) kako ja mogu doci do te knjige? molim vas,pomozite 🙂

    Коментар од Gagi — август 31, 2010 @ 2:19 pm | Одговор

    • Ja sam je našla na Limundu, polovnu. Knjiga je stara 30 godina. Ne znam, jedino da probaš u BG-u po knjižarama.

      Коментар од Milana — август 31, 2010 @ 9:43 pm | Одговор

  15. Imate veoma zanimljiv blog za ručne radove! Sve pohvale! Ako nekoga zanima, pokrenut je novi blog za potrošače u Srbiji:

    http://www.proizvodiusluga.wordpress.com

    sadrži razne recenzijne proizvoda (uglavnom prehrambenih)

    hvala, pozdrav!

    Коментар од proizvodiusluga — септембар 8, 2010 @ 4:56 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

